Dagar passerar

Det går verkligen så fort :) lite jobbigt fort.
 
Vilken energiboost jag fick idag, snacka om va lite extra sömn kan ge.
 
 
Han blir mer o mer intresserad, innan skrek han direkt, nu kan han ligga här i iallafall 5 min o bara titta :P
 
 
Han låg så perfekt med fossingarna att jag va tvungen o klicka det där o då ;)
 
 
Vår lille Mowgli :)
 
Min förmiddag va som sagt underbar, Matheo somnade gott i vagnen IGEN. Jag hann duscha o raka benen. Brygga kaffe o sätta mig i lugn o ro o dricka den ute på balkongen.
Sen va det dax för liten, ett bad :D han för första gången älskade badet, som han njöt, TACK Emilie för tips om lite temp höjning, gjorde susen. han låg där o bara njöt, när vi plaskade så kunde man skymta ett leende ;)
 
Sen begav vi oss ut på en promenad, MED barnvagnen :D hihi höjdare det där. Bärselen i all ära, men hua va svettiga vi båda bli i den.
 
Skulle till stranden med Sus o Vic, packad o klar, gjort fruktsallad o allt så hittar jag inte bilnyckeln. Nic har tagit med den ena till jobbet o reserven är som bortblåst, KUL. Så där tog dagen slut. Vilade lite med honomsen har jag bara slö tittat på tv o läst lite ute på balkan.
 
Snart ska vi iväg, äntligen träffa susanna chris o victor, sååå längesen o som jag längtar efter o få träffa lillkillen. Han är säkert super stor nu ju! :/ <3
 
 
 


Kommentarer
Emilie

Kul att det hjälpte :)

2013-07-24 @ 20:11:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0