dop vänligt

Försöker kolla lite efter kläningar jag kan tänka mig att ha på Matheos dop.
Men vet inte om man vågar köpa ännu, trotts allt över en månad kvar. Och jag har många kilo kvar som ska bort, vet inte hur snabbt det kommer gå :/
Fast ioför sig borde väl inte grymt mycke hända på en månad kanske?! hmm
 
 
TIMMO SMOCK DRESS / STU, Windsor Wine, list
 
Club L - Nina Boatneck Dress
 
Club L - Candy Lace Peplum Dress
 
Mimi Blix For Nelly - Iris Maxi Dress
 
John Zack - Drape Chiffon Dress
 
Dry Lake - Cocco Dress
 
Ax Paris - Printed Drop Maxi Dress
 
Kling - Hamilton Dress
 
Blir troligtvis en längre model, men guh va d finns många snygga klänningar, längtar tills jag kan börja använda det igen.


Kommentarer
Carro

Så många fina klänningar, tänk när man kan ta på sig en sån igen! Underbart! :)

Svar: Jadu det va jääääätte längesen jag tittade på saker till mig själv, tycker där finns så mycket snyggt.
Johanna

2013-07-24 @ 03:49:43
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0