Första bilturen

Idag ska jag köra ensam med Matheo för första gången, vi ska in till Malmö o träffa fina pinglor :D
 
Ska bli så mysigt o komma ut samt få träffa mina vänner, va så längesen. Matheo brukar somna, nästan varje gång, men vem vet nu när man är ensam o inte kan sitta där o vakta med nappen som kan falla ut titt som tätt.
Dock har vi köpt en ny napp som han får riktigt bra grepp om.
 
MAM är den han gillar, så köpt den. 84kr halledar, för en sketen napp?! aja han suger på bra o kan hålla den tills han inte längre vill ha den och det är guld värt på natten :D
 
 
Vi har nog lyckats få in perfekt tajming idag, ska vara där kl 10. :D
Dock kommer han nog behöva amma ganska så omgående när vi är framme, o ja det blir inte första gången offentligt, men första gången sådär instängt. Jag tycker inte det är så jobbigt o amma bland folk, ganska ohämmat kan jag sätta mig o amma. Men jag vet det är en känslig fråga för många. Jag försöker vara diskret men är totalt värdelös med filt o grejjer, plus det blir ju så varmt för honom tycker jag o ligga där under filten. Jag försöker istället vara så snabb så möjligt med attt täcka med Matheo, att han hamnar på rätt plats o får möjlighet till grepp direkt.
Vi ska ju dessutom sitta o fika hmm aja vi får ta d som det kommer, o han måste ju få äta. Jag tror vf filten är så jobbigt är för att Matheo äter släpper tittar äter släpper tittar, ganska ofta så om han är under filten ser jag inte, när han släpper sprutar det hejvilt och jag får hjälpa honom o komma rätt.
 
Big day today :D hoppas vi det går bra detta..
 
Träffade förresten chris sus o vic igår ju, o såååå fin han är, o så stor. o en helt egen bebis :D Så roligt för dem, är så små men redan så olika, låter så olika o utveckals olika. Trotts enbart 13 timmar mellan. Äntligen fick vi träffas och det va så mysigt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0