Till Mamma

Åhhh vi ska snart till gbg! Allihopa :D Heeeela min familj!
Vill säga, Niclas Matheo o Tindra :)
Fredde Camilla o Molly
Elin
Mamma bor ju där ;)
 
Äntligen lite mamma mys, hon saknar nog massor sitt mormor mys kan jag tänka mig.
 
Vi ska dit på torsdag, vi ska bara bli bortskämda o ha det riktgit mysigt o kul, fy va jag längtar!
 
Saknar min mamma massor och tycker det är så trist hon flyttat, men samtidigt är jag ju mega glad för henne, hon har verkligen hittat ett klipp och dem verkar ha så skoj ihop. Precis vad min mamma behöver och allt jag önskar henne.
 
 
 
Vi ska hitta på massor med skoj, o framförallt så är alla sysnok samlade vilket känns så kul o så längesen.
 
Niclas har dessutom tagit en till semestervecka, så han är ledig hela den veckan som kommer, snacka om mjukstart :D Härligt o ha honom hemma igen tycker vi. Dessutom kan vi åka upp redan på torsdag o få en hel extra dag i gbg :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0