VattenLäckan

Hela Tindras rum samt garderoben där inna hade vatten läcka. Så nu är golvet borta o en stor torka står o surrar.
Trist som tusan, men det väsrta är röran som skapas här hemma när ett rum försvinner. Tindras saker har nu åkt in i Matheos rum och där är hur mycket saker o möbler som helst packat till max. Trist att man inte kan få små mysa o fixa i deras rum. Jag håller ju på med massa pyssel.
För ett litet tag sen gjorde jag o Vera pompoms till Matheos rum, har fixat de där bokstäverna o vill fortsätta med dessa små pyssel, o komma igång lite i Tindras rum oxå. Men nej nej det går inte.
Kommer få leva i detta i 4 veckor ungefär.
Så går man hemma oxå, typiskt.
 
Aja längtar som 17 tills det blir ordning så jag kan få pyssla o göra babyrummet fint, en mammas dröm o få göra ett babyrum ju!!
 
Då ska jag ta lite bilder på hur vi har fått det där inne :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0