8 dagar

8 dagar har gått sedan förlossning.
9 kilo har försvunnit, mag muskler börjar sakta men säkert komma längs sidorna.
Någon bristning har gjort sig till känna, men inget som syns sådär värst. Och faktisk tinget jag stör mig på.
 
Fantastiska kropp.
 
 
Vecka 37 (36+6)
 
 
8 dagar senare
 
Asså ja jag blir mäktigt imponerad.
Kan inte beskriva hur glad jag är. Känner hur man kommer tillbaka, blir rörlig o känner igen sig själv.
Har fortfarande ont o tycker det är svårt o gå, så blir korta promenader o sen inget mer. Men jag ser fram emot att kunna traska ut med vagnen i detta underbara sommar väder, och bara kunna pinna på.
LÄNGTAAAR!
 
Igår badade lillkillen, han uppskattade det inte så värst. Kanske blir bättre nästa gång. ;) Idag är hans hår om möjligt ännu mjukare :D auuw min snuff.
 
 
 
 Han njöt dock massor när han blev inlindad i badhandduken o fick massa gos :D
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Men WOW, det är helt otroligt vad fint kroppen ställer om sig efteråt! :D Jag blir lika förundrad var gång någon nyförlöst mamma lägger upp en efter-bild. Sanslöst! Hoppas du läker fort och att smärtan och ömheten snart är förbi! :) Så mysigt att se era bilder, jag är glad jag fortfarande inte är helt färdig med examensarbetet för det gör att jag fortfarande har tålamod (även om jag är trött på tillståndet emellanåt ;) Kraaamar till er alla!! :D

2013-06-12 @ 11:06:25
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0