Förändring

Jag märker tydligt hur kroppen förändras snabbt här på slutet, många saker som händer. Jag blir förberedd på förlossning.
 
Jag får mer o mer mensvärk i magen
Dessa illningarna som jag innan bara haft någon enstaka gång när han har kommit åt nerven, den illar nu på större yta, kommer i hela magen.
Han har nog kommit ännu längre ner då magen blivit enormt tung, ibland känns det som om jag måste gå bredbent för jag har en bebis mellan bena.
Trycker mycket neråt
Jag får pausa
Jag kissar om möjligt oftare
Sen massa andra saker som vi kanske inte behöver gå in på ;)
 
Meeen det sker förändrig, jag blir lycka excited varje gång.
 
Varje gång jag får smärtan så andas jag igenom den för att öva. Det gör mig taggad. Men det tar ettt tag innan man hinner uppfatta smärtan på det viset att man ska andas igenom den, första reaktionen är o vika sig.
 
Man undrar konstant vad det är man känner :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0