Frisk luft

Jag och Niclas kör på sköna promenader. Verkligen helt underbart o gå med sin lilla familj, sommar, värme o äntligen kunna röra sig. :D
 
Idag körde vi till Torup och tog 7 km rundan, Tindra gick HELA med oss, ja hon gick ;) Riktigt duktig va hon. Moroten var lekplatsen som finns vid slutet av promenaden.
 
Matheo tycks bli sämre nu ikväll, han hostar oftare o slemet fastnar liten, nog för han är så trött. Han vaknar varje gång han hostar o hela proceduren med o natta börjar om. Ser inte fram emot o gå o lägga mig.
 
Fått en hel del fixat idag på förmiddagen oxå, massor med papper o anmälningar som ska göras förvår nya medlem.
 
 
Tindra är verkligen så glad för sin lillebror, vill vara med honom hela tiden, läser leker o sjunger för honom. Hon tycker även att han är världens sötaste ;) hehe stolt stora syster snackar vi här.
 
Han lekte i sitt babygym idag, faktiskt en ganska bra stund blev han underhållen där nere på golvet med alla färger o Tindra såklart ;)
 
 
Sen tog vi ett kvällsbad, gick bättre denna gången misann ;) Det artar sig det här :D Gör pappa glad :P
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Belovely

Jag hoppas Matheo blir bättre snart! Inte kul när de blir sjuka eller har ont :/

Verkar väldigt mysigt med långpromenader! Längtar tills jag kan gå med vagnen med en bebis i :)

Va är det för papper o anmälningar ni skickat in? Är rädd man glömmer nåt som är viktigt sen när Vincent är här.

Svar: Ja det är verkligen jättejobbigt när en så liten person inte mår bra :( Promenaderna är underbara,, ren lycka o bara kunna gå :P haha
Jag sitter just nu o fixar med, hans försäkring skickade jag in igår
babysim måste anmälas då det är lång kö
Dopet, kyrkan och inbjudningar lokal
bvc
föräldrapenning
skatteverket (namn)
Skicka papper till jobb att han har kommit

Du kommer inte missa, allt kommer hem till dig, alla viktiga papper kommer av sig själv. Sen allt det extra du vill får du ju såklart skriva upp, haha tiden går så snabbt ju.
Johanna

2013-06-25 @ 07:56:13
URL: http://BeLovely.blogg.se
Belovely

Tack för svaret, bra o veta vad man ska skicka in :) men som du säger så kommer nog de viktiga papprerna hem.
Babysim får jag nog med anmäla fort :)

Svar: Ja o du precis som jag har pappa hemma en längre tid, riktigt skönt. För inte tar man tag i saker direkt, nej när man kommer hem står världen stilla o det enda som existerar äör just då. Så nu efter några veckor är det skönt o kunna ta tag i saker.Ja babysim tiderna går snabbt åt har jag förstått så lika bra o lägga in en anmälan
Johanna

2013-06-25 @ 11:13:37
URL: http://BeLovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0