Lyckan

Att man kunde känna såhär hade jag ingen anning om. Andra har försökt o beskriva sin kärlek till sina barn, men det går ju inte och beskriva rättvist.
Det måste upplevas.
 
Jag saknar honom när han sover
Jag saknar honom när någon annan håller honom
Jag kan titta till honom bara någon minut sen jag gjorde det sist
Jag kan inte gå förbi utan att njuta av honom
Jag fylls av fjärliar i kroppen, känns som en förälskelse x tusen
Jag tycker han är den absolut finaste jag någonsin sett
Jag tycker alla hans små uttryck och rörelser är fantastiska
Jag är stolt över att få vara hans mamma
Jag älskar när folk tjuvkikar in i vagnen, han är MIN
 
Listan kan göras lång, han är mitt liv.
Denna lille killen har totalt tagit över mig.
Ett liv utan honom existerar inte, skulle vara totalt meningslöst.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Belovely

Åh vilka fina bilder! Han har verkligen mycket hår :) hoppas Vincent med få en liten kaluffs :P
Man längtar ännu mer när man läser dina inlägg. Verkar så mysigt! Nu är man lixom bara hemma och väntar och jag har inte ens gått över BF :P

Svar: haha ja han har en helt underbar kaluffs. Både jag o Niclas hade mycket hår när vi föddes, men han har nog fått sin pappas härliga volym ;) Älskar han får lite mohawk look o sen hockeyfrillan där bak hehe.. min lille söte.
Ja det ska verkligen bli spännande o se Vincent. Underbart o äntligen få ett ansikte på den man älskar o längtar efter så.
Johanna

2013-06-17 @ 15:01:14
URL: http://belovely.blogg.se
Emilie

Ni är så fina <3

2013-06-17 @ 17:14:08
Sandra

Så söt han är! Jättefina bilder. Kram

Svar: Tack så mycket :D man försöker få till några fina bilder, går så snabbt nu ju, tycker redan han blivit så Stooor :P
Johanna

2013-06-18 @ 21:42:58
URL: http://sssandras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0