Matheo

13-06-04 19.09
 
Dagen då vår stjärna gjorde entre
 
 
Tänk att jag är mamma till denna lille killen. Han är vår :D Han är helt underbar liten bebis. Vi håller på o lära känna varandra och jag älskar verkligen allt med honom.
Han är en mycket snäll bebis. Han vill vara nära oss heeeela tiden, t.o.m de snabba stunderna på skötbordet tycker han är jobbig ;) Mamma o pappa är bäst.
 
Vi hade en fantastiskt förlossning på många sätt o jag kommer skriva seperat om denna.
Kan säga att vattnet gick kl 4.48 130406 och sen var han ute på kvällen. Men mer om detta sen.
Idag är han inne på sin tredjedag i livet utanför magen. Mjölken rann till inatt och det är verkligen så skönt för nu blir han mätt o sover mer fridfullt.
 
♥Matheo Adrian Clausen♥
 
3060 gram kärlek
48 cm perfektion
 
 
 
 


Kommentarer
Madeleine

Grattis igen, han är verkligen fin :-)

Svar: Åhh tack så mycket! Dessa små fantastiskt liv, helt galet vad de gör med en.. <3
Johanna

2013-06-07 @ 08:18:33
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Josse

Åh vad härligt Johanna!!! Gratulerar så himla mycket!! Äntligen är er stjärna här!! Fasen, sminket blev lite kladdigt, var tvungen att gråta en skvätt! Haha.. Så underbart! Ha det jättefint med er lilla guldklimp nu så höra vi framöver!! ;D kramar i massor till er alla tre!!

Svar: Man tackar :D Tänk att jag har honom nu, min lille gos :D Du kan inte ens ana hur fantastiskt dettaär. Snart så vet du :D Underbara bebisbubbla
Johanna

2013-06-07 @ 08:22:58
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Henny

Åååååh vilken liten goding! GRATTIS :D Gud vad häftigt att han har legat och bökat i din mage så länge och nu plötslgt är han här. Mys på nu, ser fram emot att läsa mer om Matheo i bloggen framöver.

Svar: Tack :D Ja tänk att det var han liksom :D Kunde inte blivit mer perfekt. <3<3
Johanna

2013-06-07 @ 09:30:34
URL: http://www.hennyarpreggo.blogg.se
Mormor

Äntligen är mormors lilla pys här. . Så efterlängtad så. Johanna och Nicklas ni är fantastiks underbara föräldrar och Tindra kommer va bästa stora systern. Jag längtar till måndag då jag ska mysa med min dotter och mitt barnbarn. En stolt mormor 💙

Svar: Ja du mamma, nu har vi gått in i nästa kapitel :D Vilken lycka! Äntligen. Helt otroligt vad underbart detta är. Det absolut bästa någonsin. Tänk vad en så liten person kan ge mycket.
Johanna

2013-06-07 @ 09:45:16
Maria

Åh så fin han är, massor av grattis! Har följt din blogg under graviditeten (är själv beräknad till 20 juni). Nu vill jag också att min bebis ska komma :)

Svar: Tack :) Va skoj! Hoppas så din lille pys kommer snart :D Detta livet är ju bara så fantastiskt. Bebisgos är det absolut bästa goset.
Johanna

2013-06-07 @ 09:50:46
URL: http://miraia.wordpress.com/
Belovely

Grattis igen! Han är så himla fin.
Ser fram emot o läsa om din förlossning :) Njut av bebistiden nu :)

Svar: Tack så mycket :D Ser fram emot o se er goding snart :D komsi komsi! Har börjat skriva på förlossningen nu ;) bölar bara jag skriver om den haha
Johanna

2013-06-07 @ 10:37:23
URL: http://belovely.blogg.se
Sandra

Stort grattis här med!!!

Svar: Tack så hemskt mycket sandra!
Johanna

2013-06-07 @ 17:48:34
URL: http://sssandras.blogg.se
Josse

Jag bara längtar ännu mer, lyckliga er, är så himla glad för er skull!!! Och han ser sååå fin ut!! Själva har vi laddat upp med profylaxkurs idag, så nog märks det att det börjar närma sig :D ha det så himla ljuvligt och så hörs och ses vi väl förhoppningsvis framöver när det lugnat sig och vår är ute också!! :D bamsekramar till er alla tre!!

2013-06-08 @ 18:15:23
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
villblimamma90

STORT grattis ! :) Han är hon fin som helst ! :)

Svar: Tack så mycket :D :D
Johanna

2013-06-08 @ 22:20:05
Baxxen

Stort GRATTIS till er fina gosse, sååå söt :)
Bra jobbat!

Svar: Åhh taack :D :D
Johanna

2013-06-09 @ 22:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0