Midsommar

Vi firade midsommar som sagt i Vellinge med underbara vänner.
Lunchade på sallad o paj
Satt ute o njöt i solen
Ammade
Lekte på gröningen, kubb o lekplatsen
Ammade
Grillade
Mini promead, då det var en liten hungrig man som ville hem :P
Ammade
Åt smarrig efterrätt
 
Vi avslutade midsommarfirandet vid 23 tiden. Tänka sig haha, trodde man aldrig :P
¨Trötta föräldrar behövde dra sig hemåt för o Sova ;)
 
Vår lille stilige älskling sov gott mestadelen o hade lite skön vaken tid.
Tror magdropparna hjälper bra.
 
 
 
 
Tack fina fina vänner för en kanon trevlig midsommar ♥
 
Jag har ju som sagt hostat sen förlossningen :( Håller fortfarande i sig. Inatt har Matheo börjat :( Fy va hemskt. Han hostar dock endast p.g.a allt slem som fastnar så inte helt samma. Hoppas så det försvinner snart. Har ringt runt till alla rådgivningar o sjukhus som jag kommit på, alla säger han fixar det själv, o blir det värre eller om vi är allt för oroliga så kan vi åka in o få det kollat. Men änsålänge känns det rätt lungt, tycker bara så jäkla synd om honom. O just i slemhostan känns det fruktansvärt. Försvinn försvinn!!
 
Våra vänner är duktiga på o filma sina barn, jag har alltid sagt jag ska filma mina barn när jag får egna. Minns hur lessen det kunde göra mig när jag va liten att jag aldrig blivit filmad, älskade o titta på sånna hemma videosar även på andra. Så med inspiration och en påminelse så köpte vi idag en videokamera så vi kan filma vår prins o prinsessa ;)
 
Sony HDR-GW55V Black
 
Försvann en del 1000 lappar - men det får det vara värt, minne för livet för oss alla och riktigt skkoj för barnen senare i livet o kunna titta tillbaka på, inte bara massa foto.
 
 
Nu väntar vi på att den lille killen vill vakna o äta, sen ska vi dra iväg på utflykt i den härliga blåsten ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0