Min bebis växer

Födelsevikt : 3060 gram
2 dagar gammal : 2890 gram
10 dagar gammal : 3090 gram
 
Han äter som tusan o jag längtar efter babyhullet ;P Det är påväg :D
 
Idag var vi inne på BVC för vägning och träffa vår sköterska. Super trevlig. Hon ska komma på hembesök på måndag för o ge info, vitamin droppar, väga o om vi behöver hjälp med något.
Jag ska jobba i helgen på o komma på tekniken med att amma liggandes. Annars ska hon försöka hjälpa oss.
 
Ensam hemma med lillen. Niclas stack nyss iväg till Malmö för o hjälpa Jonna o Robin o ta hem deras nya kök. Antar han kommer vara borta några timmar. Men vår Matheo är så enkel så detta är inga problem.
 
Har jag sagt vi skickade in hans namn?
 
Matheo Adrian Clausen
 

Så nu ska det bara bli godkänt.
Niclas faderskapsintyg kom nu oxå, så även detta är inskickat och klart :)
 
Matheo sover just nu för första gången i sin säng :) Han ser så pytteliten ut i sängen. Men det ser skönt ut.
På dagarna har han hittils sovit i vagnen och på natten i sitt babynest.
Men nu ska sängen flyttas in till oss och han ska sova i sin egen säng. För att mamma o pappa ska få optimal sömn mellan vaken tiderna.
 
 


Kommentarer
Belovely

Vad mysigt det ser ut! Var har ni köpt påslakanet?

Svar: Jag vet inte faktiskt, köpte det på ionternet, Lilla jag heter det. såg att det fann på babyringen när vi hämtade ut vagnen. Skön kvalite!
Johanna

2013-06-14 @ 15:15:44
URL: http://belovely.blogg.se
Moster elin

Åh va han är söt! Man blir förälskad varje gng man ser på han!

Svar: haha ja skojja inte, fattar inte hur många gånger jag kan falla för honom
Johanna

2013-06-14 @ 15:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0