Sommarfest

 
 
Så fina bilder!
 
Synd att jag mår så dåligt när jag ser mig själv bara :( Snacka om att man börjar känna sig obekväm o va me på bild, samtidigt som man vill föreviga detta kapitel.
gaaah jag ser ju ut som jag gör, jag är i 9 månaden, jag är så svullen så det är galet, allt kom så snabbt. PUNKT
 
Vi va på fest igår i Gessie, underbart härlig miljö o så fina lokaler. Verkligen som gjort för bröllop.
 
 
 
 
Min mamma o hennes fästman Roy, Så härligt o se min mamma såhär lycklig, fula av energi o bara skrattar o mår bra. Det är fantastiskt! Detta förtjänar min mamma verkligen. Tack Roy för du gör min mamma så glad.
 
Oerhört kul kväll, jag dansade en liten stund :P men fötterna svullnade upp till ballonger o jag blev ju hur anfådd o svettig som helst, så satt ute. Riktigt skön sommar kväll där man bara kunde sitta ute o njuta. Folk löste om vartannat o frågade såklart frågor om bebis ankomst kön namn m.m Så för min del blev det mest prat om bebis helt enkelt :)
Åt ortroligt god mat.
Förätt va små smörrebrö
Huvudrätt helgrillad gris eller vildsvin, vildsvinet va helt fantastiskt gott
Efterätt typ daimtårta fast vitchoklad.
 
Min familj är underbar, högljud men underbar. Tycker det är så roligt på fester med släkten. När jag fyller 30 blir det bannemej stort gallej för alla


Kommentarer
Madeleine

Du är så fin så! Men jag förstår hur du känner, jag kände samma. Men snart är du tillbax i ditt vanliga jag igen :-) Kram

Svar: Kan säga att jag ser riktigt mycke fram emot o se mig själv igen :D Tack så mycket :)
Johanna

2013-06-03 @ 17:17:28
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0