Akupunktur, check

Då har jag varit iväg :P
Jag hade helt klart förvärrat hela grejjen :P
Visst stack det till o så men inte man inte klarar av det liksom.
 
Inte nog med att man förhoppnings blir bättre i ryggen så fick jag även lyssna på lillkillens hjärta TVÅ gånger, en före o en efter behandling, bara det gör ju att jag lätt kommer fortsätta haha.
 
Behandligen var gratis och ingår i min mödravård.
 
Dessutom har jag fått träffa min fina BM som alltid är trevlig o prata med, o frågor kommer ju varje gång oavsett man förberett eller ej.
 
Finns liksom inga downs med detta känner jag.
 
Idag ska jag vila och ta det lugnt o dricka mycket med vatten.
Hon sa att det varierar hur folk reagerar, man kan ikväll känna man har varit med om ett mirakel, men man kan oxå ha mer ont än innan. Men oavsett så kommer det kännas bättre.
 
Jag är glad att jag gjorde det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0