All respons

Tack för alla värmande ord och omtanke :) ♥
Även tack till alla er som skrivit hur det berört er samt att ni kan känna igen er i detta. Hoppas det kunnat ge en strimma av hopp när allt känns hopplöst och orättvist.
 
Att gå tillbaka till jobb var ganska tufft. Efter att ha lasat runt här hemma en hel månad o sen bara kastas in i verkligheten utan att du är dig själv, allt är liksom tyngre o flåsigare, ja det var ett uppvaknande, puh så trött jag varit, sovit gott har jag gjort :D
Riktigt skoj o träffa så många fina på jobb.
Har även fått uträttat en massa måsten som funnits på listan att göra o hängt över mig.
Nu är äntligen alla papper till fsk inskickade så nu väntar vi bara på svar.
 
Nu är Niclas och Tindra iväg o simmar (jag kan fortfarand einte hoppa i plurret med handleden) sen när de är tillbaka ska vi åka in till Malmö.
 
In till babyriungen o byta matstolen, lite skavanker på den vi fick hem, samt kolla på de olika chassin en gång till. Jag känner verkligen ångest för detta med fasta eller svängbara hjul. Kan inte förklara varför det gnager så mycket på mig. Men jag mår dåligt över det och kan inte släppa velandet för ens en liten stund.
 
Sen drar vi en sväng till lutz, kanske hitta täcken o lite sånt där?
 
Tror inte jag får med Niclas till Ikea, får se om jag kan lyckas. Men det är inte bråttom för åker vi dit vill jag bara köpa sängen o sen kommer den vara uppsatt IKVÄLL :P haha
 
 


Kommentarer
J

Naw, vad jobbigt! Hur kommer det sig att du fortfarande inte är säker på det här med hjulen? Det är ju kanske främst du som kommer använda den så det gäller ju att vara nöjd, men det löser sig säkert i slutänden det där :) Själv fick jag med mig sambon i fredags eftermiddag/kväll, då röjde vi både g-knappen och babyproffsen ute vid toftanäs, dock blev det mest handlat på g-knappen. Har insett att det "bara" är 4,5 månad kvar och kände att det nog är dags att ta tag i saker och ting. Vissa kan säkert tycka det är tidigt men för oss som fortfarande tycker att allting känns overkligt ville jag göra det snäppet verkligare så det blev både säng och skötbord. De står här i förp och sambon tycker inte vi ska plocka upp för att det kommer samla damm. Jag tycker snarare vi kan ta upp och kika, det skadar ju inte och ånger-rätten eller om det skulle vara något defekt gäller ju inte hur länge som helst iom kvittot. Meeen, jag får väl ge mig till tåls, det kommer nog upp snart ändå anar jag.. ;) Jäkligt sugen och dessutom vill jag att det ska börja kännas att det verkligen är på riktigt nu för snart är den lille här! :D Så shoppa på ni, ni är inte de enda!! ;) Kram /J

2013-03-03 @ 16:04:47
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0