Ärret

 
 
 
Ser ni så fint det blivit?
Operationen var den 1 feb. Jag forsätter att sätta på stripes och lapp på det. I hop´p om att äret inte ska breda ut sig.
 
Sambon är fortfarande sjuk, saknar honom. Vi har knapt tittat på varanarda här hemma då jag inte vill bli smittad när man äntligen börjat jobba.

Han tar mina nässpray dock, inte okej haha vågar inte stoppa upp en sprayare i näsan nu :P Får köpa nytt.
Jag satte mig i soffan o sa jag saknar honom, han räcker fram en fot för mig att beröra hahaha jo tjena :P jag gick igen :P
 
Nu drar jag snart till Lutz med Emilie och Elias, jag tänkte köpa täcke o kudde till säng och vagn ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0