Åter bikini

 
http://www.victoriassecret.com/sale/swimwear/push-up-halter-top-beach-sexy?ProductID=107905&CatalogueType=OLS
 
Tror jag gillar denna! Men blir lite fegis när man ska beställa från andra sidan, speciellt med stl, ångest som den blir för stor eller för liten.
 
Vaknade kl 7 av att solen strålade in i sovrummet. Lillen var vaken så det var bara att pallra sig upp :)

Nu ska jag göra god frukost med frukt yoghurt o bacon, inte blanda med bacon dock men det förstod ni säkert :P
 
Vad ska man göra idag?
Vi tänkte dra o simma iallafall sen har vi väl inget planerat.
 
 


Kommentarer
Belovely

VS har väldigt mkt snyggt. Beställde en bikini och en annan bikiniöverdel men inga av dom passade. Den ena va för stor o den andra för liten. De kostade allt som allt ca 1300 då jag fick betala 350kr i tull och 200kr i frakt.
De har lite speciella storlekar där.

Svar: Usch då, d tycker jag blir lite mycket :( Gah vet inte hur jag ska göra, har länge velat köpa en bikini därifrån...
Johanna

2013-03-23 @ 10:45:07
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Men du kan alltid köpa en bikini :) destu mi dre du shoppar för destu billigare är frakten. Sen kan man slippa tull om man har tur. Tror de främst tittar på de som kostar lite mer. Men om du handlar för tex 400kr tror jag inte ditt paket är så högprioriterat.i tullen.
Men de va väldigt fina. Inget fel på dom :) köpte den miraculous bikinin, den hade asmkt pushup. Men storleken på vissa är i bhstorlekar och de skiljer sig endel i hur svenska storlekar funkar. Men om det är S,M och L så är de nog rätt lika.

2013-03-23 @ 16:35:46
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0