BabyNest

 
 
 
Här här mitt babynest som jag fick hem :)
Har beställt från http://emmiesbabynests.blogg.se/
kostade 500 kr + frakt
Jag är supernöjd och den verkar riktigt riktigt mysig, vår lille sparv kommer nog sova gott i denna :D
Tyget va en anning klarare blå än vad jag hade föreställt mig, det ser ni kanske på bilderna. Men det gjorde inget då jag tyckte denna blå var fin oxå :)
Kontakten med tjejen som gjort denna har varit fantastisk och hon är snabb på att svara och hjälpa till.
Jag rekomenderar verkligen hennes babynest som både är personliga och helt i din egen smak. Hon gör dem med kärlek och är riktigt välsydda.
Tycker den är väl värd sina pengar och nu är det bara till o hoppas den är lika uppskattad av den lille som av mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0