Bara en dröm

Inatt grät jag i sömnen :( Fy vilken hemsk dröm. En dröm som inte släpper taget om mig.
 
Min Niclas lämnade mig, han träffade en annan. Jag kämpade så för att förstå och få tillbaka honom, men han var så bestämd o elak o kall mot mig.
 
Han står o riktigt kysser den andra tjejen framför mig :( (som jag i början av drömmen ser ett ansikte på, men senare under natten är det en främling)
Jag ser allt i från hur det startade, till att han blev blixt förälskad i henne.
 
Jag såg hur hans känslor för mig bara försvann och usch ja, jag var riktigt jävla lessen.
 
Vaknar av att Niclas håller om mig o klappar på mig o säger det bara är en dröm. Han håller mig hårt, jag vaknar o mina tårar rinner.
Jag kan inte släppa tanken ochj känslan. Men oj va skönt o vakna.
 
Han är min, min min min, vid min sida.
 
När jag ska somna om igen kommer jag rakt in i drömmen, detta pågår hela natten, han enabrt drömt om detta.
 
Vaknar med Niclas när han går till jobb o han kramar om mig o pussas hejdå. Jag vill inte alls han ska gå. Får ont av att han ska gå.
 
Jag vaknar vid 8 igen med världens huvudvärk..
 
Dessa sattans graviddrömmarna som påverkar en så starkt o leker med ens känslor. De är så fruktansvärt levande och jag får svårt o skilja på dröm och verklighet....
 
 
Vi föralltid ♥


Kommentarer
jenny

usch hemska drömmar :( Ogilla!
Tänk att han är tillsammans med dig för du är du, och det finns ingen annan som du :)

Svar: Nä dem är fruktansvärda speciellt nu under preggotid, alldeles för verkligt.. bläää håll er väck
Johanna

2013-03-21 @ 12:04:44
URL: http://missflingan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0