Barnmorske besöket

Jag och min son följer en perfekt kurva :) Det gillas!
 
Hans lilla ♥ slår 147slag/min
SF måttet är 26 i v 25+2
+7 kg

Han ligger i den övrekurvan och är en aktiv liten krabat
 
När Carina skulle lyssna på hjärtat buffa han runt så fint inne i magen :) Men det hördes högt o tydligt och är verkligen det ljuvligaste ljudet.
Man blir dock mäktigt nervös, även om jag känner honom eller precis kännt honom så tänker man ändå läskiga tankar precis innan man får höra.
 
19 Mars ska vi på ammnings kurs
2 April är det dax för Glukosbelastning
22 April föräldra grupp
6 Maj föräldra grupp
13 Maj föräldra grupp
 
Älskar alla möten o kurser :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0