Bokat tid till

Akupunktur! För skulle jag till min BM bara för o testa hur det känns med en nål, men nu ringde jag någon timme senare o boka en tid för o gå all in ist.
haha Ja ingen tycker väl det är skpönt med nålar, men detta sägs hjälpa när man har ryggsmärta så då ska vi testa detta. Perfekt på fredag innan man går på ledig helg ;)
Så hoppas vi att man kan sova gott hela helgen. Klarar andra av detta ska jag med klara detta. Kolla bara hur avslappnad tjejen på bilden här är :P haha
Dessutom va denna behandling gratis, det gjorde ju hela saken lite trevligare ;)
 
 


Kommentarer
Josefine

Åh det låter ju toppen, gratis är aldrig fel! ;) nålrädd annars? Jag tycker inte själv att det är så himla behagligt men tar det om jag absolut måste. Dock har jag hört att akupunktur ska vara sjukt bra för oss gravida, hör om det hela tiden. Hoppas ryggen blir bättre iaf, håller tummarna! Kram /J

Svar: Nålar är vbäl inte direkt en favorit :P haha Får hoppas det hjälper, ska snart dit!! Gaaaadh
Johanna

2013-03-20 @ 14:21:11
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Madeleine

Visst gör det ont ibland.. framförallt de gånger du har riktigt ont när du kommer dit. Då är det inte kul alls... Men i slutändan så fungerar det bra tycker jag! Inte samma dag men en/två dagar efter så :-) Hoppas det funkar bra för dig! Kram

Svar: uh nu e jag nervös :/ Smärta, bläää inte alls sugen haha.. Men ist för o bara klaga ajg har ont ska jag bannemej försöka göra så mycket jag kan åt det. nålar here I come!
Johanna

2013-03-20 @ 20:45:32
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
jenny

Hej!! Vårt hus ligger i Åkarp! Vi har letat efter ngt utanför Malmö, och det känns hur bra som helst :)
Vi får nycklarna 30 maj.. Känns super. Hoppas allt går bra med bebis-magen :)

Svar: Åhh det låter toppen, åkarp är bra ;D Känner många som bor där. Bra med tåg o allt :) Stort Grattis!
Johanna

2013-03-21 @ 12:02:29
URL: http://missflingan.blogg.se
Josefine

Spännande! Är det idag det är? :) gör det ont så kan du ju alltid tänka på att du förbereder dig inför förlossningen, hade nog jag gjort för jag tror det gör ondare. Men det är bara min gissning, hade hjälpt mig under tiden iaf! Lycka till nu! Håller timmarna för att du mår som en nötkärna sen! Kram /J

2013-03-22 @ 09:05:03
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0