Försökt organisera

Lite bland mina inlägg för att man lättare ska hitta.
Så jag har gjort lite kategorier.
Hjälper iallafall mig väldigt mycket när jag behöver gå tillbaka på vad jag hittat skrivit o.s.v :D
 
Lämnade tillbaka en tröja jag inte tyckte satt bra idag, istället fick jag hem två riktigt snygga tröjor till Niclas, för samma pris ;) Det förtjänade han :)
Tyckte det var en bra deal. Köpte även ett set till min andra kille :D Förtjänade ha oxå :P haha
 
Allt handlades på Rean :D
 
 
HJÄLP
 
Om ett förestag hamnar i konkurs, man har redan köpt produkten och väntade bara på att få hem dem. Produkten är dyr och man kommer över 10 000
Hur gör man? Vad har man för rättigheter?
 
Har ni någon erfarenhet eller kunskap inom detta dela gärna med er....


Kommentarer
Emma

Hej. Gäller det babyproffsen? Vi har isåfall samma problem. Har ni betalt redan?

Svar: Ja baby proffsen toftanäs, hur hade ni tänkte göra? Har ni fått höra något? Det gäller inte oss, vi har handlat på babyringen, men våra vänner har råkat ut för detta.. Fan helt galet :( dem har redan betalt. Hur har ni gjort?
Johanna

2013-03-10 @ 17:44:38
Madeleine

Hej! Tror faktiskt inte det är något att göra åt saken alls tyvärr, som jag förstått det iallafall. Vi hade också beställt vagn, babyskydd, skötväska osv men inte betalat någon handpenning som tur var. Fy vad glad jag är att vi inte betalade direkt! Jag vet inte men kan inte hemförsäkringen täcka på något vis? En tanke bara..

Såg ditt inlägg om läckande tuttar, mina började läcka i vecka 20 och höll på ett tag sen lugnade det sig och kom tillbaka för sisådär 3 veckor sen.

Kram

Svar: Mmm verkligen tur, jag känner samma, ren jäkla tur man haft. Ja hemförsäkring kan kanske täcka något, eller kreditkortet man betalat med kanske? lättare o undersöka imorron måndag.
ahaa där ser man :) Så bra hoppas det lugnar sig lite, känns lite sådär att alleredan gå med padsen :P
Johanna

2013-03-10 @ 19:45:09
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se
Belovely

Är det bara en babyproffsen butik som gått i konkurs eller alla?:S
Men om det bara är den butiken borde de väl gå att få vagnen från en annan babyproffsenbutik då det är samma företag.

Svar: De är franschise företag och har inget med varandra och göra på det viset. Delar samma sortiment.
Johanna

2013-03-10 @ 20:29:08
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0