Grapefruit

Imorse fick jag en ide om att jag va sugen på grape frukt. O d va t.o.m godare än jag tänkt, söt va den redan men jag lyxa med lite extra socker på.

Sammandragningarna kommer titt som tätt, hur ofta är vanligt? Hur har ni andra, jag har väl 1-2 st i timmen ibland kan det gå längre emellan beror ju på vad jag gör.

Vi har varit extremt nyttiga idag o matlådor till båda är gjorda. Nyttigheten kommer med träningen, all motivation blir liksom bättre.
Kvällsmaten va dessutom så nyttig som lax potatis sås o stekta sweetpeas.
Bra mat för mamma o bebis!

Kan ju dock säga att jag känner sötsuget o snart kommer jag hänga i skåpen för o leta efter gott :D



Kommentarer
Josefine

Åh, tycker det där är så svårt att veta! Det var min mamma och syster som först kläckte ur sig att jag måste ha sammandragningar när jag var uppe på nätterna och sprang med hård mage efter att jag tränat. För mig kändes det mer som att det lika gärna kunde ha varit den lilla som tagit i och spänt ut sig till max och ibland blandar jag ihop det med att ha ont i livmodern för att den lilla blir större inuti. Man har ju verkligen inga referenser sedan tidigare! Hur känns det för dig? Låter som att ditt är tydligare. Jag avskyr att gnälla men hela helgen har varit jobbig nu, vet inte om det är sammandragningar, krånglig mage eller resultatet av att ha stått upp ett par timmar på jobbet. Och inget hjälper, varken massage eller Alvedon. Vetekudden lite men inte jättemycket! Det är knas det där. Men så länge det inte är obehagligt och gör ont är det nog ingen fara :) kramar /J

Svar: Ja visst är det svårt. Jag trodde oxå först att det var han som rulla runt o började puta magen, men nix, det är sammandragningar. Visst bland putar han oxå ut men det kan jag nu känna skillnad på. Häftigt hur lokat sammandragningarna sitter o hoppar runt lite överallt i magen o tränar. Tänk om det va ens magmuskler sen, jävlar va vältränad :P
Johanna

2013-03-24 @ 21:38:29
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Belovely

Hehe det är kul vi känner sug efter liknande saker :)själv åt jag rabarber jag doppade i socker idag. Skitgott. Har inte ätit de sen jag va liten

Svar: O jag är egentligen ingen som gillar sådär surt o söt, jag är mer salt o krispigt :P Men nu under graviditeten har typ allt funkat även det sura o söta. Inte ätit äpplen sen jag va liten, nu äter jag massor med äpple :D
Johanna

2013-03-24 @ 22:35:07
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0