Gravid?!

Ibland bara slår det en lite extra, jag ska bli mamma snart, på riktigt, föralltid.
Vi förberedder donar o längtar men ändå går det inte helt in.
Kommer kanske när han kommit ut till oss. Man kan inte riktigt greppa detta, alldeles för stort.
Men känslan när det plötsligt slår en är så överväldigande.
Imorse när jag o Niclas gick upp så såg jag framför mig hur liten vaknar av att pappa går upp till jobb, hur vi säger hejdå o hur han kommer stå i sängen o ge oss världens finaste smile för han vaknat glad o får se mamma o pappa. Dessa bilderna fick mig att gråta, haha så där stod jag imorse nysminkad o fällde glädje tårar för vad som ska komma. Underbart mysig morron med min älskling.

Nu är jag redan i sthlm vill inte gå ut för då kommer jag bara spendera pengar, så jag ligger på rummet o kollar tv o dricker lite cola :) kommer nog fastna här tills det är dax o jobba hem imorron.



Kommentarer
Josefine

Känner igen det där, man blir lika lycklig var gång man kommer på det och vilket rus det ger! Det är så överväldigande och stort så det är svårt att beskriva med ord! :D hur ser torsdagen ut? Några ändrade planer eller ska vi fortf ses? :D kram /J

2013-03-25 @ 15:05:26
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Z

Fin mage! :)

2013-03-27 @ 07:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0