GravidYogan

Äntligen kom jag iväg! :D
Väl där så det första jag tänkte, halledar vad gör jag hääär :P
När jag gick där ifrån kände jag åhh va skönt detta måste göras igen.
 
Mycket sträcka ut muskler kotor o annat som värker, stärka ryggen, andas och verkligen slappna av o fokuser. Hur ofta gör man det egentligen?
 
Min rygg mådde verkligen bra av detta.
 
Oj vad jag är ovig nu förresten haha
 
 
Rktigt najs o jag hoppas hinna gå flera gånger :) Blandat med min simmning som kommer sätta fart nu i helgen igen ;)
 
Min lille son gjorde det inte lätt för mig o slappna av dock, för medans jag försökte slappna av o fokuser på andningen så körde han ett arobicpass på full speed haha ja jäklar va magen hoppade :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0