Halledar

Detta är ju helt jäkla galet :P
Sitter i endast byxor o bh, vet inte jag har kommit in i denna värmesvallningsperioden tror jag.
Är iallafall varm o go mesta delen av tiden.
 
Har börjat använda en av mina amnings bhar jag köpt, som förörvigt är såååå jäkla skönt (märket, boob)
Den ser lite rolig ut o inte världens sexigaste. Meeen d skiter man in nu, nu är komforten AoO
 
Sitter o tittar ner på bröstet o då har vänstra bröstet läckt. jaha antar att det är detta som kallas råmjölk?
Trodde jag verkligen inte jag skulle få. Bara stor som en tia men ändå :P haha blev hel chockad.
 
Beställt ett babynest nu, lägger ut bilder sen när jag fått hem det. Längtar massor iallafall för det är så fint o guh jag tror han kommer sussa så gott där i.
 
Rummen på jobb är slut inatt,m så blir en natt till på soffan, stackars stackars rygg. Jag måste verkligen vara snabbare ute med o boka rum för detta håller inte.
 
Längtar tills på lördag, då ska vi köpa sängen o alla säng tillbehören, förutom spjällskydd plus lakan som jag redan har ett set från Ullared. Tror ni jag kommer klara mig från att inte bygga upp den o bädda o mysa till den???
Jag borde hålla mig, men oj oj oj så svååårt :P
 
Haha mäktigt imponerad av brösten måste jag säga. shit tänk det produceras mjölk för att jag ska kunna mata mitt barn. Ahh kvinnokroppen är så fantastiskt.
 
Har börjat klia massor på magen, antar den växer så det knakar. jag smörjer o smörjer för guuuuh va d kliar.
Magen ser just nu ut so en boll, ändrar verkligen form nu när den tar sig högre upp.
Blir nästan lite chokad varje gång han sparkar högt över hur högt upp han faktiskt befinner sig nu.
 
Nu är livmodern i storlek med en fotboll :P Det är inte illa, kanske därav denna boll likelsen på magen ;)


Kommentarer
Johanna Retrolover Alm

Haha gud vad jag känner igen mig i att det kliar, det gör det för mig med. Kliar mer i tillväxtfaser. Åh Johanna, är så himla glad för din och min skull! snart får vi träffa våra små. Längtar ihjäl mig jag med!

2013-03-05 @ 15:45:18
URL: http://retrolover.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0