Idag är ingen vanlig dag....

 
Tänk att idag blir lilltjejen 1 år. Helt fantastiskt vad hon har utvecklats. Minns första gången jag träffades henne. Man smälte för det lilla livet på en gång. Tänk att det var hon som gömmt sig inne i Emelies mage. Tänk att det var hon som blev vår lilla tjej. Hon som är min lilla ögonsten.
En speciell plats i mitt hjärta föralltid.
 
Jag kommer följa dina steg du tar, jag kommer finnas här för dig, jag kommer älska dig o busa med dig, jag kommer trösta dig när du är ledsen, jag kommer finnas där alla dina stora ögonblick, jag kommer vara stolt över dig, jag kommer hjälpa dig när du än behöver, jag kommer alltid vilja gosa med dig.
 
Stort Grattis på födelsedagen Älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0