Lutz

Skulle dra iväg en sväng till Lutz, blev trött på o vara hemma med sjuklingen :P
Frågade Emilie om hon ville hänga med o det ville dem :)
Blev upphämtad och sen stack vi iväg, jag hade ETT mission. Detta Täcke och Kudde jag stod o kände o velade om i säkert över en timme när jag va där med Nic för att sen lägga tillbaka det :/ haha
Till saken att täcket va ganska dyrt kan jag tycka, men ja nu blev det detta täcket för jag älskade materialet och jag tror lilleman kommer snusa gott. + bäddningen kommer vara deluxe ;)
Hon kommer inte ens sova med täcke första tiden :P
Meeen då har jag köpt ett fint fint babynest som jag bara lägger ovanpå täcket, så får han en gosig filt ist.
Han måtte älska sin säng för den kommer vara helt fantastisk :D
 
 
Vi lunchade och jag tog även en efterrätt :D yum. Pannkakor med varm blåbärskräm gottit värre.
 
Har förresten en mäktig ätardag men nonstop i magen. Kan verkligen äta utan o känna mättnad.. Hmm hoppas det är en dags grej ;)
 
 
Fick med mig saker av Emilie, blandannat en stekpanna som de inte kunde använda på sin spis. Precis vad vi behövde ju :D
En madrass till sängen, får se om den passar sen :)
Sen har jag fått låna fogbälte, halledar vilken skillnad :O att det lilla bältet kan hjälpa så mycket :/
 
TACK så mycket gumman :)
 
 
Gjorde förövrigt världens godaste smoothie idag, aldrig fått till det så bra som med denna innan :)
Jordgubbar
Ananas
Banan
Mango
Vaniljyoggi
pressad lime
o kokos på toppen :D smarrigt!!
 
Vi har kollat på en film i sängen :/ haha ja d bara blev så :P
silver linnings playbook, inte en grått film men jag lyckades gråta ändå på slutet, men lite tårig va den i slutet :) Helt okej film o ligga o kolla på när den ena är sjuk :D
 
Nu kom han hem med maten ;) Dax o äta igen.


Kommentarer
Henny

Näe lägg av vad smaskigt. Ska nog också ta och göra pannkakor här nån dag :) Min favorit är med hallonsylt och grädde dock ;)

Svar: Aldrig förr har jag velat ha något syrligt eller fruktigt till mina pannkakor :P Jag är en tjej med glass o syrup till. men icke sen lillen fastan i magen, då går allt möjligt ner :D haha detta va verkligen så gott.
Johanna

2013-03-08 @ 20:58:12
URL: http://www.hennyarpreggo.blogg.se
Therese, Thyra och Idun

Varför inte täcke från början? De hade mina två från dag 1.

Svar: En rekomendation mot spädbarnsdöd, att bebis skulle åka ner undertäcket. Har hört lite olika så får se hur man gör, tror ändå att första tiden där mitt i sommaren sover han bäst med bara filt o babynest.
Johanna

2013-03-08 @ 23:36:49
URL: http://thereseothyra.blogg.se
Emilie

Tack för en toppen dag! Kram

Svar: Tack själv underbara duuu :)
Johanna

2013-03-09 @ 01:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0