Mage v25

BOOOOOOOOM!
 
 
Japp här smällde vi iväg
Sa jag att det kliade o hade sig på magen? Här har vi andledningen
 
Jag känner mig dock fruktansvärt fin faktiskt, älskar min mage.
 
Så får man klaga hur mycke man vill för att det är tungt m.m :P Den är fin ändå och den passar mig ;)
 
Han är så mysig min lille bebis, han är så vaken o aktiv o med hela tiden. Idag visade han upp sig på jobb minsann :) Hela skjortan hoppa o studsa.
 
 
Asså kolla in denna boomen :P haha helt galet vad han växer :D wihoo
Vilken skillnad, Äntligen en ordentlig gravid mage minsann
 
Jag fortsätter må toppen :)
Mer o mer ont i ryggen tyvärr, men änsålänge överlever man. Men kan ju säga att jag börjar ana varför jag inte kommer klara jobba längre än vad som sagts.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0