Mage v27

 
Då har vi tagit oss ända hit :D Veckorna susar förbi i världens fart och jag älskar det :D
Jag blir bara törstigare o törstigare, vaknar på natten av törst, men försöker dra på det med o dricka på natten för jag vet ju vad som kommer bara en stund efter.
Får lätt märken efter byxorna soffan m.m, kan det vara vätske brist? Jag som tycker jag dricker mängder, blir ju helt full i magen.
Har sett bristningar på sidan, syns inte ens på bild, dem är vita o ganska osynliga, tror det är gamla från när man växte för dem har börjat synas nu och är som sagt vita
Naveln kommer lite mer o mer, väntar med spänning på om den kommer titta ut eller inte.
Otroligt hur mycket man kan titta på sin mage :P haha tröttar inte en sekund på den speciellt när han har sin vaken tid o magen hoppar hit o dit. Åhh vad man njuter av utsikten.
 
En kollega sa i förrgår, oj du kommer bli så stor, enorm gigantsikt, vet inte vilket ord hon valde. Jag tar väl inte åt mig direkt av detta, vet hon inte menade något illa. Men jag tänker ändå, hmm ser jag kanske större ut än vad jag känner mig? För änsålänge tycker jag mina extra kilo har satt sig rätt bra på magen o lite höfterna o brösten men man kanske blir lite blind?? aja man blir som man blir. :D
 
Välkommen vecka 27 :D


Kommentarer
Emilie

Du är inte stor!! Precis lagom :)

Svar: Va snäll du är Emilie :D Tack underbara du <3<3<3
Johanna

2013-03-20 @ 17:28:22
Carro

Finaste magen och jag tycker den är precis lagom <3

Svar: Auw så söt! TACK <3<3
Johanna

2013-03-20 @ 22:26:15
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0