Mage v28

 
Min Jumbokula! Japps precis så börjar det kännas. Börjar känna mig redigt gravid. Svårt o komma förbi magen när jag böjer mig eller ska göra något nedanför midjan.
Känner jag har lagt på mig både lite här o där.
Känns som om allt springer iväg o jag kan verkligen inte kontrollera det.
Ryggen är snäppet bättre efter mina behandlingar som jag gett mig på
 
Vår kid lever loppan i magen o är totalt crasy
 
Jag tror fortfarande och även mer att vi kommer få en stor bebis.
 
Ofta ganska öm på magen
Min ork tar slut
Får ofta hjärtklappning o svårt o andas, måste lägga mig ner
 
Jag personligen mår väl bra ändå, det är ju verkligen inte hela tiden man har ont eller är andfådd m.m
Känner ett lugn inom mig. Har en spänning i kroppen hela tiden som pirrar
Och sen har jag min lille sparv som gör sig påmind nästan hela tiden :D Kommer ofta på mig själv stå o hålla på magen bara sådär :P


Kommentarer
Madeleine

Vad skönt att behandlingarna hjälper :-D Vecka 28 redan.. visst går det snabbt nu? Enligt min app har jag 50 dagar kvar och det var ju nyss 99... Kram

Svar: Ja men eller hur, nu efter 100 dagar så bara går dagarna assnabbt. 50 dagar är ingenting Madde, känns liksom lite som att han kan komma närsomhelst ju :PFantastiskt, älskar att det går med fart :D
Johanna

2013-03-27 @ 21:39:57
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0