Mina fynd

Jag är ju verkligen dålig på detta med o köpa begagnat. Inte alls min grej o har aldrig varit.
MEN jag har för första gången köpt lite begagnat, o vad är inte bättre än till en bebis, det har ju verkligen inte hunnit o bli slitet.
 
 
Poplarn o pyret windstopper i flecce - 27:- + frakt
 
 
Newbie sparkdräkt 40:- + frakt
 

Båda i jätte fint skick, så nu ska det bara in i maskinen o tvättas
Köpte även en body för 15 kr, men det va lite förtvättad o ja nu när jag tänker efter är det nog ett typsikt förtvättat plagg speciellt om det varit en liten kräkare.
 
Jag är iallafall super nöjd med dessa två :D
 
När Niclas kommer hem ska vi hämta ut babynestet till vår lille sparv :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0