Mjölkläckan

Det fortsätter att rinna varje dag och jag har idag sett något nytt. Jaaaa jag är väldigt facinerad över detta hahaha
 
För det första härom kvällen när vi skulle lägga oss märkte jag hur blöt jag blev på armen, jodå då läcker tutten.
 
Idag kom det för första gången på morgonen, i BÅDA.
I den högra va det nu dessutom en vit tjockare vätska.
 
Bara till att inse att jag måste använda padsen nu...
 
Fler som fick detta såhär tidigt? Tycker verkligen det känns enormt tidigt.
Men jag blir mest imponerad över kroppen vad den faktiskt gör, min kropp vill oxå ha barn :D Fantastiskt.
 
Inger mig även lite lycka då jag ser det som ett tecken att jag kommer kunna amma honom. även om det står att detta inte någon större betydlese för framtida ammning så tar jag det som att jag kommer minsann ha mat till honom o det kommer inte vara tomt :P
 
Börjar fasa att jag kanske köpt för små bhar :( Attans, typsikt mig o inte inse att jag ska växa.
Har en B kupe egentligen som jag fyller upp lite halvt som halvt. NU kan jag fylla C kupan ganska bra. Hmm mina bhar jag köpt som ammingsbh, använder jag ju nu. Inte i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle köpa D kupa... :D GALET
Vi får väl se, de jag köpt är ju så himla sköna så jag hoppas på o kunna använda dem ju.
 
 
Nu kom min kärlek hem med färska bullar från bageriet.. guuuh så gott.. :D
 
 


Kommentarer
Belovely

Jag är med orolig om jag kan amma, för vissa går de ju inte :S sen är jag sjukt öm om bröstvårtorna så undra hur det ska gå. Men vill verkligen amma. Får se om mina börja läcka med snart :) fast kanske skönt o slippa börja använda pads osv.
Var köper man pads billigt?

Svar: Ja visst vill man amma. Ja mina är oxå ömma, vissa dagar värre än andra. Men vad jag hört så ska detta lägga sig men kommer göra ont i början, man får stå ut o kämpa :)haha ja skulle ju inte förvåna mig om du oxå snart läcker :P haha
Jag köpte två paket pads på ullared, men tror det va ungefär samma pris som på andra ställen faktiskt. Apoteket ÖoB Rusta o andra liknande tror jag skulle ha bra priser, man får hålla utkick efter kuponger :P haha jag har blvit kupong samlare märker jag :P Insett dock man kan spara ganksa mycket på det om man ändå ska till affären vill säga :D
Johanna

2013-03-10 @ 12:18:01
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Ja mina börjar nog med läcka snart :) känns som våra symptom nästan sker samtidigt :) bebisarna kommer säkert samma dag med hehe.
Ja vi kommer nog med samla mkt kuponger. Speciellt på blöjor. Tror jag är medlem på pampers och libero men aldrig fått kuponger från dom. Ska gå in o kika på sidan :) tror man skulle registrera om man är gravid o har nog inte gjort det.

Svar: Idag läcker dem som aldrig förr, haha helt galet när man plötsligt är blöt. Jag är oxå medlem på både pampers o libero, så varje gång jag handlar något från dem skriver jag in koden där så jag får poäng. Men man fick pamperskuponger i babyboxen o dem va gamla så jag skrev till pampers o då fick jag nya lite bättre :D
Johanna

2013-03-10 @ 20:34:10
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0