Mys dag med Tindra

Började jobba 4.30 spenderat natten i en tvåmanna soffa. ajajaj stackars rygg :(
Kome hem vid 13 tiden, Niclas är sjuker o mår kass. Tindra är under stimulerad och solen skiner.
Japp jag tog mig i kragen o tänkte vi kunde ha lite mys hon o jag.
Vi gick o åt på Sibylla
Lekte på lekplatsen i parken
Sen gick vi in till Valen för lite tjejtajm ;D = shoppa
Tindra behövde lite nya vårkläder då jag antar vinterjackan snart är för varm om det fortsätter såhär :D Vilket det gärna får.
 
Grön Jacka, Söt bomullsjacka i längre modell...
Rosa Mössa, Prickig trikåmössa med dekorativ...
 
 
Glad liten tjej sitter nu o badar och är super nöjd, vet inte hur många gånger hon speglat sig :)
 
Ett eller två par nya skor hade varit finemangs oxå. Jag hade tyckt det varit snygg med Converse liknande skor i en härlig vår färg :)
 
Vi hade somsagt iallafall en toppen eftermiddag men massa mys :)
 
 
Ser ni att jag nu har gått in i graviditets månad 7 :P CRASY.
 
111 dagar kvar, shit va det börjar närma sig, känner det i hela kroppen att det närmar sig, lyckorusen är konstant


Kommentarer
Emilie

Du är så snäll! Ett gott hjärta!

Svar: Va go du e :D TACK <3<3
Johanna

2013-03-06 @ 21:50:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0