Nytt

Jag måste sluta handla kläder nu, shises han kommer inte hinna använda plus jag tror man kommer få en del när han väl kommit :P
 
Iallafall kunde jag inte låta bli o åka inom NEXT på Entre, där fann jag detta.
 
 
Mamma har tryckt på mig att jag visst måste ha mössa på honom när ha kommer ut. Jag tycker hjälmmössorna är så fula, men så hittade jag dessa i pytte stl så dem fick följa med och mormor är nöjd för att lillen får mössa på huvudet. Och lite söta dregglisar :)
 
 
 
Tuffa tröjor, som jag vet man helst inte använder när de är så små, men dem är ju så söta så nångon får han använda dem minsann :P
Ska bli roligt o shoppa loss där inne när han kommit upp runt året för guh va där är tuffa kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0