Överklagan

Då har jag skrivit 3 A4 sidor handskrivna till försäkringskassan om mina dagar på jobb. Hoppas verkligen det går igenom nu.
Min kollega fick beviljad gravid penning igår :/ suck, att det kan vara så fånigt.
 
Ikväll ska vi på en ammningskurs :) Ska faktiskt bli intressant då jag hoppas på att kunna amma ett tag.
+ Vi ska göra detta tillsammans :D
Och vi får träffa andra par som väntar smått :)
 
Har blvit rekomenderad från olika håll att prova TENS för min onda rygg. Så ska definitivt kolla närmre på detta.
 
Jag är galet hungrig o vi har INGEN som helst frukost hemma :(
 
Knopparna till byrån är påväg, hoppas dem kommer passa nu :D för jag vill så gärna sätta ihop den!


Kommentarer
Josefine

Åh, vem är det som anordnar amningskurs? Så himla bra med tips redan nu ju! Håller verkligen tummarna för att f-kassan ger med sig. Kram /J

Svar: Faktiskt Barnmorskorna på MVC som fixar detta. De menar på att mammor är mer mottagliga för denna info nu lite före föräldrakursen eftersom man är så fokuserad på förlossning de dagarna. Första gången de ska testa detta nu, så ska bli spännande o riktigt skoj o få vara med :) Tycker ju det är så kul o göra sånna här saker :P
Johanna

2013-03-19 @ 12:07:35
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Josefine

Ja det förstår jag verkligen! Låter jättenyttigt att ta nu också iom att man nog kommer klura en del på förlossningen ju längre fram man kommer och alla tankar går åt till det! Jättebra ide! Du får uppdatera, berätta och recensera hur det var sen! :D all info är bra info känner jag! ;) ha så skoj!! :D kram /j

2013-03-19 @ 14:31:46
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0