Spring is welcome

 
Tog en liten bild från istapparna som blivit på balkongen!! Visst vill man bara slicka på dem :P
 
Varit o storhandlat, fyllt på frukt förådet till max men även massa annat gott :D åhh när jag öppnar kylen vet jag inte riktigt var jag ska börja :P
Ikväll slår vi på lövbiff o kroketter gooott :D
 
Har äntligen fått häng på detta med sammandragning, nu vet jag när jag har dem, innan trodde jag det var liten som putade ut med rumpan, nu vet jag att det är en sammandragning. Dem är faktiskt riktigt häftiga.
 
Idag kör vi på fredagsmys här hemma, jag o Niclas god mat o efterätt samt en mysig film :) Oslagbar fredag känns det som just nu :D
 
Vi kommer garanterat få en liten bebis som är vaken mycket, han är så grymt aktiv i magen både dag o natt. Ska bli så mysigt o få mysa med honom..


Kommentarer
Anonym

Vilken otroligt fin bild! Ha en mysig kväll! Kram

Svar: Tack :)
Johanna

2013-03-22 @ 18:46:37
URL: http://sssandras.blogg.se
Belovely

Jättefint foto. Vad har ni för kamera?

Jag tror med jag börjat få sammandragningar. Men det är svårt o veta hur det ska kännas. Men ibland blir magen stenhård och allt känns väldigt tungt och som det drar ihop sig lite. Men gör inte ont iaf. Kramp i vaden fick jag uppleva inatt. Får hoppas det inte kommer fler gånger :)

Svar: Vi har en Nikon systemkamera sen har jag inte bättre koll än så :P Köpte den faktiskt när vi började försöka bli med barn avandledningen o kunna ta fina bilder nu men framför allt när bebis är ute :)
Åhh jag får oxå kramp lite då o då om nätterna i just vaden, den högra. Gör så förbannat ont
Mina sammandragningar känns precis likadant som dina :)
Johanna

2013-03-22 @ 19:43:36
URL: http://www.belovely.blogg.se
BeLovely

okey, den verkar bra iaf :) köpte en systemkamera förra året. är verkligen värt att kunna ta riktiga foton. kommer bli en hel del på bebisen sen :P
ja min högra vad krampade också, riktigt ont, kändes som muskeln bara långsamt gick av

Svar: Ja men ellerhuuur! Åhh längtar tills man får se er lillplutt oxå, som man nu läst o följt så länge :P Verkligen jättekul o följa dig/er o extra kul då vi ska ha samtidigt, fy va fräckt d vore om de kommer på samma dag :P haha vi som ändå verkar ha så mycket lika får fortsätta synka så grabbarna kommer samtidigt. :D
Johanna

2013-03-22 @ 21:12:15
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Ja det är spännande när det är samma BF dag :) skulle va kul om vi synkade så bra hehe :)har en känsla att jag kommer gå över tiden, men hellre föder jag lote tidigare. Rädd han ska bli för stor. Börjar bli mer o mer nyfiken på hur han kommer se ut, vem han kommer likna mest. Får han blond hår eller svart eller kanske brunt :)

Svar: Jag tror jag kommer föda lite tidigare, jobbig inställning om det nu blir så att vi går över tiden ist haha... Jag tror vår son kommer ha mycket hår, svart och väga närmre 4 kg. Jag hoppas väl på 3500 om jag ska vara ärlig, kan ju bli, jag va liten o sambon va stor, något mittemellan hade varit fint. Sen tror jag han kommer likna sambon rätt mycke faktiskt, känns som om han har ganska starka gener. Ska bli så spännande gaaah bara o prata om detta gör ju så man längtar så man får ont!!!
Johanna

2013-03-22 @ 22:06:01
URL: http://www.belovely.blogg.se
Belovely

Ja det hade ju varit bäst. Att få en bebis lite tidigare o helst inte en 5 kilos bebis :)

Tror Vår bebis kommer likna sambon mest med. Han har väldigt starka drag och är mörk. Känns som de mörka lättare tar över de ljusa.
Hade varit coolt om han fick isblå ögon som min pappas släkt o svart hår :) men oddsen är rätt stor de blir bruna :)

Svar: Ja det hade varit riktigt coolt om han från isblå ögon, en riktigt heart breaker :P
Johanna

2013-03-23 @ 10:48:50
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0