Stopp o belägg

Fick gjort läkarundersökningen, blev godkänd och får fortsätta jobba med säkerhetstjänst ;) Kanon!
Fick samtidigt reda på bra saker, som att min syn ändå är okej, färgsinne kanon, hörsel finemangs
blodsocker 4,9, ska bli intressant på tisdag o se vad blodsockert ligger på efter sockerdrinken :)
 
Efter detta träffade jag skönheten Josefin, en tjej jag stött på via ett forum. Riktigt trevlig tjej och så kul o följa o lära känna. Kul man ligger typ samtidgt o förstår vad den andra snackar om
 
Kul o ha så många runt en som är gravida som man kan prata med, är jag väldigt tacksam för o jag hoppas hinna umgås mycket mer er allihop i sommar o hela mammaledigheten ut :D Som vi ska njuta!
 
Jag o Josefin skulle iallafall luncha, en lunch på fyra timmar blev det :P haha
 
Åkte hem o skulle göra mig redo för yogan, men insåg när jag kom hem hur trött jag var! Fick faktiskt avboka yogan o slängde mig en stund i sängen. Trist då jag redan missat så många klasser, men samtidigt är jag lite stolt att jag faktiskt gör det min kropp ber om.
 
Niclas drar o fiskar imorron, ska vara borta hela påsken :( Tur jag ska jobba hela då gör det inte så mycket, men kommer sakna honom massor ändå såklart. Flera dagars längtan ju.
Så imorron har jag min enda lediga dag, då går jag upp o äter frukost med Nic sen åker han, då tänkte jag njuta lite av lugnet här hemma, sen dra in till Malmö. Tjejmys med mamma o syster står på agendan :D Det va bannemej inte igår kan jag säga.
Sen sover jag över där o drar till jobb lördag morgon.
 
Nästa vecka är betydligt mer lugn på jobb fronten och det ser jag och kroppen mycket framemot :D
 
Väntar fortfarande med spänning på min överklagan från fsk, kom igen nu dååå


Kommentarer
J

Åh vad söt du är, värmde i hjärtat det där med skönhet med tanke på hur jag lyckades vagga så fint för dig idag! ;) Haha.. Det här blir nog toppen tror jag, bästa sommaren hittills, helt klart! Hoppas du har det jättemysigt imorgon med familjen! Kram /J

2013-03-28 @ 20:57:31
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0