Täcke och kudde

Kommer köpa täcke och kudde från Baby Dan
 
Storlek är på täcke : 100x130
                   kudde : 38x55
 
Kan kanske vara bra o veta. Känns dumt o lägga ut så, men om någon kanske skulle köpa lakanset så kan det ju vara bra o ha måtten.
Detta är för sängen, har inte köpt till vagnen ännu så inga mått klara där.
 
Hittar ni påslakanset som är babygrönt o färg vill jag gärna ha detta tipset.
 
     
 
Gärna med någon söt kanin eller liknande på. Annars gillar jag helt clean. Inte för mycke saker på.
Hittade ett jättefin på lutz idag men det var ett helt sätt med skydd himmel o allt sånt, synd man inte kunde köpa endast påslakan delen.
 
Funderar på om man ska ha en fin himmel över sängen, tycker verkligen det ser så fint och mysigt ut.


Kommentarer
Emilie

Täck måttet är nog standar :)

Svar: Ja jag har märkt det, men har liksom inte riktigt förstått det förren nu, för det finns ju vissa exempelvis ikea som har special, o då blir man förvirrad. Men nu vet jag iallafall detta är standard måttet.. kanoners :D
Johanna

2013-03-03 @ 22:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0