Vagnen

När vi satt istan idag o fika kunde man inte ens räkna alla barnvagnar som spatserade inne i stan :) Hur många som helst!
Vill bara hämta hem vårt guldkorn till åk NU nu nu.
Även om det faktiskt är lite jag som sätter stopp för det då jag tycker det faktiskt är en pryl som kommer vara lite ivägen. Meeen åhh det är ju liksom ännu en sak att mecka o mysa till o bädda ju.
Maj, då kommer vi bannemej o ta hem den :P Och det är ju snart, bara April kvar!
 
 
När bör man boka in o besöka BB förresten? Är det något man bokar? Borde det ju vara.
 
Du kommer sussa gott o njuta av promenader i denna mitt lille hjärta!
 
Jag kommer vara världen stoltaste!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0