Vagnen

Efter en massa jäkla velande hit o dit åkte vi in och provkörde vagnarna ännu en gång.
NU har jag bestämmt mig med all säkerhet att fasta hjul blir det bästa för oss.
Vi kör på en skön komfort sova vagn för vår lille kille, en slittålig vagn som klarar alla väder och underlag.
 
Senare när det är dax för en sulky kommer vi att köra på ett lättare alternativ att kunna välja mellan.
 
Jag är nöjd, men fråga mig igen om en vecka :P haha
 
Fick även bytat matstolen ;) kanoners. Faaan glömde helt det med körersättning :( gaaah to much on my mind.
 
Niclas hatar gå i affärer o idag fick jag tok bryt på honom :( Jag verkligen älskar detta, jag njuter av att gå runt i inredningsaffären.
Han avskyr det, han säger sig må dåligt.
Men han har lovat att han ska fejka att han gillar det på lördag. Han ska gå med mig, utan att stressa utan att sucka utan att hänga i ett hörn.
Jag njuter av att gå med min kille vid min sida, håller om mig, vi tittar på saker till vårt hem eller till vår kommande bebis. Jag kan inte ens beskriva mitt lyckorus. Därför kommer han göra detta för mig.
På lördag ska jag mysa till tusen med min älskling. Jag håller nu på med inköpslistan, jag får fria händer vart vi ska och hur vi lägger upp dagen. Vi kommer åka dit hur det än ligger.
 
Han behöver inte följa med varje gång, men nångång får han offra sig, just för att jag älskar det så mycket. Detta är min passion. Vare sig man bara tittar eller handlar.
 
Jag ser jättemycket fram emot lördag älskling ♥


Kommentarer
Emilie

Haha Gud vad jag känner igen mig och Alex när vi skulle ha Elias <3

Svar: haha män :P
Johanna

2013-03-03 @ 22:23:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0