Woooow

Vaknar av att man svettas, ja solen står rakt in i sovrummet o värme på täcket, puh av med det. :D
Jag är trött. kanske för jag börjat jobba igen :/ Kanske för jag måste ta en järn tablett, tar varannan dag.
 
Känns bra o jobba igen, träffa alla mina vänner/kollegor, saknat massor av dem.
Igår va det lite kaos, o ja hjärnkontoret fick sätta igång.
Har jag sagt att jag är Doris 2? halledar haha, men de flesta skrattade o hade trevligt o tog d som det blev. Eller alla gjorde nog det :P ingen som sa nått annat iallafall.
 
Vet ni att det kommer en Nemo två? Auuw så sött :D
 
Idag blir det sova i sthlm, vi ska ha nytt hotell nu med början Idag, ska bli spännande. Speciellt frukosten imorron :D DET absolut bästa med mitt jobb haha.. Just nu iallafall, matmonster.
Imorron ska jag förhoppningsvis träffa en gammal vän från min o catis resa, som vi träffade i Filippinerna.
Kanske blir det att man handlar något litet till mig? Näää troligtvis inte, blir till den lille ;) hehe
Dem har ju lite mer i sthlm, får passa på när jag är där hela dagen. Som sagt bara två månader kvar juu.
 
Att ta sig till jobbet är nu verkligen pina o pest. Kvittar att jag går o kissar precis innan jag lämnar dörren, jag är så enormt kissig innan vi ens lämnat Trelleborg att jag knappt kan andas. Riktigt jobbigt. Sen biten mellan bussen och jobba innan jag når toa, den är helt förfärlig, får stanna o pausa. gaaad. Undrar så hur detta ska se ut längre fram, vill verkligen inte vara med om någon pinsam olycka.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0