Woow Underbara Ni

Min fantasktiska underbara Sambo och min Fantastiska underbara vän överasskade mig BIGTIME igår.
Jag kom hem från jobb lite över 21 tiden. När jag kommer hem så sitter Cati o soffan, bara sådär...
Jag fick blunda o hon tar mig till the baby room!
 
BOOOM
 
 
Då har Cati gett oss i present en spjälsäng :D Precis den vi ville ha!
Niclas har varit med o har hjälpt till o göra det fint i vår sons rum.
Men kolla först sängen så fint det blev. Hur gosigt ser inte det ut?
Haha jag är fortfarande lite i chock av denna överasskningen :P kan inte släppa detta fina o ja jag går ju in på han rum hur ofta som helst nu, vilket lugn. Va fint han får det vår underbara pojke.
 
 
 
Sen till pappas projekt!
 
 
Blev så jäkla bra med de där knopparna :D Han har varit duktig :D
Dock märker jag att färgen försvinner när man rör lite för hårt på den och det är ju mäktigt störigt!! men men
 
De har alltså lagt upp Matta o allting, flyttat ut datorn m.m o nu är det ett bebisrum som är så vackert o mysigt.
 
Helt klart bättre än vad jag hade sett det i mitt huvud!
 
 
En liten hjälpreda som har hjälpt till massor :D
Tack finaste underbara storasyster! ♥
 
 


Kommentarer
J

Åh vilken fin och underbar överraskning! Och du som längtat såå efter att få till det med sängen! :D såå roligt! Kram /J

Svar: Ja guh vad jag blev överasskad! Det gjorde dem riktigt bra :D O nu e där så mysigt o fint inne!!
Johanna

2013-03-22 @ 10:32:50
URL: http://joeeeee.spotlife.se
louise

Fina Cati <3! Och Niclas, underbart med såna överraskningar :D

Svar: Ja visst är dem fina :D Sååå glad jag är!
Johanna

2013-03-22 @ 17:43:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0