9 månaden

Idag gick jag in i NIONDE kalendermånaden, så nu säger jag att jag är i nionde månaden då :D
Höggravid till tusen.
 
25 dagar kvar
 
Helt fantastiskt underbart.
 
Maj månad är strax slut, imorron kommer vårt älskade Juni :D
 
Juni, vår månad, älskade unge du vet du ska bli ett Juni barn va? Åhh jag hoppas så att du har koll på läget o inte stannar till Juli :P haha
 
Jag gråter av lycka varje dag. Lycka för allt jag har.
Jag har blivit så blödig så det finns inte.
 
Men det är ändå härligt att jag gråter av lycka kärlek o inte av något annat.
 
 


Kommentarer
Henny

Åh vad underbart för er :) Hoppas han tittar ut snart! Kram

Svar: Åhh ja, håll tummarna lite då o då att han kommer snart :D
Johanna

2013-05-31 @ 13:08:57
URL: http://www.hennyarpreggo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0