Åhh shopping till mig :D

tjohooo... Stack faktiskt iväg o köpte mig något nytt :) För fy va man inte har något o ha på sig samt känns som om man använder samma dag in o dag ut.
Så jag stack till H&M - bra billga basplagg går alltid hem..
 
Ett svart linne, egentligen klänning för korta tjejer :P haha... Sitter perfekt som linne på mig iallafall :D Härligt, något som täcker magen mig :)
 
Två t-shirts som nog kommer funka bra till ammningen oxå :) knappar högst upp som man bara kan knäppa upp.
 
Fick även med mig en kofta som jag tycker piffar upp lite med ett snyggt mönster.
 
Längtar faktiskt efter o kunna handla till mig själv igen. Tycker mig hitta såååå mycket snyggt. Så sen är det till att unna miig lite shopping hoppas jag :D
 
Fick lånat om en bok, har ju bara hunnit läsa ut den ena boken jag lånade. Så nu är den andra omlånad och den ska läsas. Att föda utan rädsla
 
Min mage ser ut som ett träd av blodådror. Ser riktigt läskigt ut. Idag när jag provad kläder o stod där inne vid fullspegeln och det ljuset så såg man det så enormt tydligt. Ser rätt creapy ut faktiskt.
 
Idag blir det att skriva på faderskapsintyg. :D
 
 
 
Sen ska vi till BM och Niclas kan förlja med, riktigt skoj o ha med honom :) Vi ska kolla igenom blodproven som togs i fredes. Hoppas de inte är högre.
 
Efter det ska vi på sista föräldragrupp kursen :) Tänk sista.. halledar!!

Idag ska vi prata om tiden efter förlossningen. Känns bra för det har jag inte riktigt läst på om. Allt det andra har varit fint o bra o prata om, men jag visste redan det mesta tack vare allt jag läst. Efter förlossning vet jag inte så mycket ännu så det blir toppen o gå igenom detta.
 
Ringde till FK vid 10.30, de sa lämns telefon nr så ringer vi upp när det är din tur.. haha jo men tjena.. har fortfarande inte ringt :/ Tur det inte är brådskande.

Tänkte mest be dem kolla så min ansökan om föräldradagar blivit rätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0