Bättre dag

:) Tack alla ni fina som hörde av er igår både här o via sms.. Ni är underbara som bryr er o det verkligen värmer dagar som är tunga.
 
Jag hade det tufft hela dagen igår, vet inte helt hundra vad det berodde på, då jag idag har precis lika ont men jag känner mig redan starkare o klarar av att hantera det på ett annat sätt än igår. Igår va jag väl bara helt slut. Många tårar o förvirring från min sida. När Niclas kom hem tog han verkligen hand om mig o fixa o dona.  Jag känner mig så beroende av honom nuförtiden. Precis som att jag saknar något när han inte är här, ja det gör jag ju, men på ett annat sätt, på ett sätt jag aldrig kännt för. Precis som när han kommer hem kan jag andas ut. Jag behöver honom o jag vill ha honom hela tiden.
Man går igenom väldigt mycket känslomässigt oxå minsann.
 
Idag är det iallafall FREDAG :D Känns bra. Ikväll tror jag vi kör på tacomys, Tindra skulle bli glad då ;)
 
Måste iväg o storhandla då det ekar tomt i kylen, jättebra o storhandla ikväll, fredag o löning haha kunde planerats bättre men nu faller det att det blir idag.
 
Igår gjorde jag en jättebra lista till Niclas, som står för o packa bb väskan :) haha den var välskriven o bra om jag själv får säga det :D
 
Fint väder ute, blå himmel o solen strålar, vad mer kan man begära?
 
haha jag frågade min mamma igår lite frågor om hur det kändes när det satte igång med mig. haha vips så ringer hon o frågar HAR DU ONT???? hahaha nej nej nej inte alls.. inget sånt :P haha stackaren blev helt till sig ju!
Inte lätt o ringa till folk nuförtiden, de kanske tror jag ringer för o berätta något skojsigt. O då har jag ändå flera veckor kvar :P haha
 
Många tror faktiskt jag kommer föda tidigare, jag hoppas lite på det. :P Fortsätt gärna gissa datum :D


Kommentarer
J

Vem vet, kanske var det lite känningar inför igår ändå när inte allt stod rätt till med kroppen? Skönt att höra att det känns lite bättre fastän du har ont. Gör det ont i hela kroppen eller var sitter värken nånstans, om man får fråga? Hoppas du mår mycket bättre snart iaf!! Kramar /J

Svar: Det e så mycket som attackerar mig just nu, inte alls roligt. men idag mår jag iallafall bättre :) igår kände jag mig seriöst deprimerad, blev rädd. Men som tur va så va d bara en rejäll svacka jag hamnade i. Idag känns det inte alls så och jag är taggad igen.
Johanna

2013-05-24 @ 13:40:01
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0