Brutalt med värme

Över 25 grader och sommaren har anlänt.. Halledar! Fy fabian för o vara höggravid i denna värmen säge rjag bara.
Mina handleder förvinner sakta men säkert.
Det dunkar i fötterna
Jag svullnar upp.. haha sakta men säkert blir man mer o mer boll liknande.
 
Jag dricker dock mängder med vatten, nog aldrig druckit så mycket vatten. Känns som om det inte finns något godare än vatten. Och det är ju faktiskt riktigt bra ;)
 
Jag blötar en handduk som läggs in i frysen, sen svalkar den mig skönt. Lägger den på fötterna eller över huvudet.
 
Jag kan inte direkt sova middag, för det verkligen rinner av mig.
 
Jag hoppar in i duschen flera gånger om dagen, duschar kallt så jag blir helt piggig. Det är värt det :D
 
Ibland blötar jag mig o ställer mig på balkongen för att låta vinden kyla o torka mig. Tack gode för att det ändå blåser lite.
 
Har nyss fått tvätta alla sängkläder, tvättas ofta nu, jag svettas ju som en tok. Fläkten står sidan om mig. Hua va det är äkligt o vakna sådär varm o svettig så man tappar luften. Då har vi tvärdrag, inget täcke o jag ligger med enbart trosor på.
 
 
1 månad till!!! Hejja Hejja..
 
Fast ändå har jag suttit på balkongen i princip hela dagen o bara njutit av den underbara solen. Jag älskar den, jag mår bra. Jag är lycklig. Ljuset värmen solen...
Tro det eller ej så vill jag detta ska hålla i o stanna, jag klarar mig hehe.
Jag älskar att sommaren är här :D :D :D
 
Tog en paus för o kolla hockeyn, ensam hemma men ändå kollar jag på sporten.. Hmm e det den lille killen i mig som får mig till detta spektakel :P ?? haha
 
Vi är iallafall i finaaaaaal :D Bra jobbat Sverige!


Kommentarer
Madeleine

Jadu.. Var glad att du inte är höggravid i denna värmen. Fy för hundan säger jag bara, och dessutom gravid på övertid, ja det är inte kul det kan jag säga ;-) jag duschar skitvarmt, länge när de är såhär varmt för då är värmen ute ingenting jämfört med sin egna kroppstemp och det blir rätt behagligt ute efter en dusch .. Låter skumt men de är faktiskt så :-) kram

Svar: Får testa det där med o duscha varmt. Har jag ju inte tänkt på ;) hehe
Johanna

2013-05-18 @ 20:33:10
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0