Drömmar

Inatt drömde jag en dröm varav jag tyckte mitt barn va så ful :(
Jätte jobbigt ju.
 
Ut kommer en bebis som har en indiers utseende, med stora runda utått poppande ögon.
Svårt o förklara haha, men han va inte så söt.
MEN det jobbiga va att jag skämdes över honom, ville inte alls visa upp honom för andra. Och det var ju en jättejobbig känsla. För visst älskade jag honom, men jag skämdes :(
Jag ville inte folk vänner och familj skulle påpeka att han inte var så söt eller ännu värre prata om det bakom min rygg.
 
Med tiden ville ju familj och vänner ha bild på honom. Så jag tar en bild o ska skicka, han har då ändrat utseende helt och dessutom blivit en flicka :/
 
Så när jag vaknade va jag helt säker på att vi väntar en flicka :P
 
aja, det var en mysig dröm på så sätt att jag faktiskt hade min bebis i famnen o jag kände den lyckan o kärleken. Dock hemsk för allt jag tänkte o kände både jämtemot honom och alla andra som står mig nära.
 
 


Kommentarer
Madeleine

Godmorgon! Usch.. jag har drömt liknande och känslan höll sig fast hela dagen. Hemskt! Inte för att risken är så stor att man skulle känna sådär så blir man ju dörädd... Hoppas det bara är hemska drömmar vi haft :-) Kram

Svar: Ja jobbigt tycker jag att drömmarna är så verkliga och intensiva att man tar med sig dem hela dagen... Man drömmer så hårt o sover så lätt.Det är garanterat bara drömmar ;D
Världens finaste ungar föds ju nu
Johanna

2013-05-13 @ 09:08:51
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Belovely

Ja dessa graviddrömmar kan ibland spåra ur :P tur de bara va en dröm. Men er pojke lär bli supersöt då du behöver nog inte oroa dig :)
Själv har jag drömt två nätter i rad jag ska få en flicka, och igår drömde jag att jag hade så mkt bröstmjölk att jag sprutade en stråle på sambons ansikte. Vi får se om det slår in eller ej haha

Svar: Åhh tack :D Tror inte man kan tycka annat. haha lillkillen jag drömde om inatt kunde ju egentligen omöjligt vara min son då han hade gener från en helt annan världsdel.haha ja jjag läste du börjat läcka :P Välkommen in i klubben. haha min sambo har någon typ av skräck för detta med bröstmjölken o att jag ska spruta ner honom :P haha jag hoppas lite på det ;)
Johanna

2013-05-13 @ 09:15:01
URL: http://belovely.blogg.se
Mormor

Älskade gumma! Du ska veta att jag hade liknande när jag vänta dig. Du var en riktig monster bebis. Jag var rädd för dej för du anföll mig med dina tusen små vassa tänder. Du kunde gå direkt å jag älskade dej trotts din hemskhet. Tur du bara var en dröm. Love you å lillen i magen.

Svar: Usch tycker din dröm va jätteläskig haha... Tur min inte va så, jag blir ju så rädd för sånt.. haha veeeerkligen tur din dröm va en dröm o att jag inte kom ut såndär :P
Johanna

2013-05-13 @ 12:08:54
Belovely

Haha ja om man har mkt mjölk så de går spruta med tutten måste jag sikta på sambon nån gång haha :)

Svar: hahaha
Johanna

2013-05-13 @ 12:35:47
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0