En fin dag

Igår va det seriöst Sommar värme :)
Våren va långt förbi och vi spenderade hela dagen ute :D
 
Jag gick upp redan vid 6 tiden o åkte in till Malmö med Nic för att spendera dagen med min fina Cati :)
 
Kröp ner i sängen hos henne när jag kom dit vid 7 tiden, låg o snacka o bebis bjöd på show ;)
 
Sen bjöd Cati på brakfrullen som satt riktigt fin fint. Packade ihop en liten picnic o gick ner till parken.
Jag satt i solen en stund men sen fick det bli att flytta till skuggan. :P Blir ju helt på tok för varmt o jag kunde bara tänka på o hoppa i havet :D Snart så.
 
Vi gick till ett fik o tog oss en fika o sen va kl redan 15 o vi var hemma hos Cati igen. Trötta i huvudet av all friskluft :P och sol.
 
Tack underbara vän för en fin dag :) ♥
 
Nic hämtade mig vid 16 tiden o släppte av mig här hemma, jag däckade i sängen ca 45 min o sen va jag zombie hela kvällen. Fick bli att beställa hem mat och sen ligga o mysa med älskling för att hamna i sängen redan kl 21 :P
 
haha ja jag är meeeeega trött nuförtiden :)
 
Idag får jag besök av fina Josefin :) Ska in en snabbis till BM för kontroll ;)
Hoppas på o få svar på proverna idag, även om jag kan tycka klådan blivit bättre, kliar fortfarande min inte alls så som de andra dagarna.
Ska strax fixa till mig sen cykla o handla lite bullar till en frulle åt oss preggos :) Får nog möta tösen vid bussen, för jag är sämst på o förklara vägen så jag visar ist. ;) hehe
 
 


Kommentarer
Catrin

Tack för en fantastisk dag och de fina presenterna fina du <3

Svar: Det är du värd min fina :) <3<3
Johanna

2013-05-08 @ 22:51:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0