En rumpa

Kämpar för o få plats!



Kommentarer
Josse

Naaaw, såå sött!! :D är det Eurovision som ställer till det och sätter rumpskakningen i gungning?! ;) haha.. Det trycker inte på neråt nåt? Jag fick mig en rumpa uppåt ena kanten och det var fasligt vad det ilade neråt samtidigt!! Hoppas allt är väl annars? Inga känningar? :) kram /J

Svar: haha det var faktiskt hockeyn som vi gick igång på här hemma :D wohooo HEJJA SVERIGE. Ibland e han aggresiv neråt :P Han har börjat bli ganska stark tycker jag, känns allt mer o mer när han vill buffa sig fram i magen :P
Det illar massor när han har huvudet neråt o kommer åt en nerv där. Mycket kände jag detta den veckan när han fixerade sig. Nu kommer det när han ska snurra runt o ha sig :P Tycker dock d e en rätt cool smärta då jag förknippar den med att det är åt rätt håll haha :P
Allt är bara bra här :) Har börjat svullna nu, kan se det på både fötter o händer o det känns i dem. Så massa vatten hinkas in här :D
Hur är det med dig snäckan?
Johanna

2013-05-16 @ 22:33:13
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Therese

Ja, det är häftigt! Jag har sagt att jag inte ska ha fler barn... men... en till måste vi nog ha. Men inte än på ett par år. Måste få vara med om sparkar och definitivt en förlossning till... grym upplevelse. För att inte tala om när det lilla pyret ligger där på ens mage och skriker för först gången :)

Svar: hahaha du e rolig... Blir så många bebisar här nu så kan tänka mig man smälter o vill igen :P + man får så mycket glädje av sina redan livslevande trollungar. :D Hur kan man motstå? :P
Johanna

2013-05-16 @ 23:51:58
Vera

Ohh vad läskigt =) Men vad fräckt.
Får se om man vill visa sig eller röra på sig imorgon. (Hoppas det)


Svar: haha ja, nu kan du känna honom nästan hela tiden. han kanske inte rör på sig men man känner fötter o rumpa nästan hela tiden :D
Johanna

2013-05-17 @ 08:52:34
URL: http://veraskok.com
J

Jodå, jag har också börjat svullna! Haha.. Mina fingrar känns som feta små prinskorvar och mitt ansikte har väl blivit lite mer tomatformat! haha.. Eller så äter jag kopiöst mycket som min sambo brukar driva med mig och säga! Inte så kul! Haha.. Börjar bli mindre och mindre med plats, imorse vaknade jag av mysigt fladder som höll i sig ett bra tag, det händer ju inte så jättemycket därinne annars så jag gillar't när det väl händer! Avskyr mina skor fortf, måste verkligen hitta en lösning på det problemet! Längtar tills jag får gå hem, känns som evigheter kvar men vet att det inte är det. Lääängtar!! :D Kram /J

2013-05-17 @ 10:09:04
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Vera

Ohh vad mysigt, blir tårögd av tanken. Yeah imorgon blir det schlager, mys med vänner och mys med bebis i mage.

2013-05-17 @ 14:24:16
URL: http://veraskok.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0